Ha túl vagyunk a kulcsszó kutatáson és ez alapján kiválasztottuk legfontosabb kulcsszavainkat, akkor az következik, hogy érdekes és értékes tartalmat készítsünk a célközönségünknek.

Ma már szinte minden információt és a problémánkra a válaszokat a Google-ben keressük. Azonnal gépeljük is be kérdésünket a keresőbe. Hogyan használjam? Hogyan válasszak? Hogyan döntsek?
Akkor lesz értékes a tartalom a kérdező számára, ha minél teljesebb választ problémájára. Gondoljuk át, hogy a szolgáltatásunkkal vagy termékünkkel kapcsolatosan milyen kérdések merülhetnek fel az elképzelt érdeklődőben, látogatóban. Vezessük a látogatónkat lépésről lépésre a megoldás felé.

Az emberek kíváncsiak arra, hogy mi a siker titka? Avassuk be Őket a titokba! A sikertörténetek rendkívül hálásosak, hiszen kifejezetten inspiráló és pozitív gondolatok átadását teszik lehetővé. Ha azt is elmeséljük, hogy egy nehéz időszakban voltunk, amely változásra hívott és ez a változás hozta el a sikert, akkor még hitelesebb írásunk. Ha őszintén írunk, akkor segíthetünk másoknak is, hogy tanuljanak ezekből a hibáinkból és hasznosítsák a tapasztalatainkat. Ha egy-egy ilyen történet új reményt és lendületet ad valakinek, aki épp szorult helyzetben van, az jó eséllyel megjegyzi és megkedveli a weboldalunkat és talán a márkánkat is.